Cold sun



Skirt: my creation
Coat: my creation
Photographer: Đorđe G.


Hi and welcome to Love Style Magic! I am really excited to finally start my blog. This is blog about fashion, and my fashion interpretation.  Join me and enjoy, the first row is still available and waits for you! 

Dobrodošli na Love Style Magic! Prvi post!
Teško je izabrati najboje reči za početak, uzbuđenje radi svoje, a svi znate da je najteže napisati prvu rečenicu. Meni pogotovo, jer sam od onih koji joj pridaju poseban značaj. Tako kupujem knjige. Pre nego što pročitam kritiku, prvo pročitam prvu rečenicu. Mora da bude takva da želim da pročitam i sledeću, i onu posle nje.  Da li još uvek čitate? Ako je odgovor potvrdan onda ću vam reći nešto o ideji koja me je inspirisala da kreiram ovaj modni kutak koje ćete nadam se voleti i posećivati.
Znate li kako je to kada imate višak energije, kreativne? Prvo stvarate nešto u tajnosti, onako samo za svoju dušu. Onda rešite nekome da pokažete vaše delo, čekate kritiku, komentar, adrenalin raste, uzbudljivo je. Zatim poželite da stvorite još nešto, i to želite da pokažete širem krugu ljudi, svidelo vam se prvi put. A zatim dođe trenutak kada svoje delo poželite da pokažete svima, ali baš svima. Danas je i u mom životu došao taj dan!
Love Style Magic je blog o modi iz mog ugla, i načinu na koji je interpretiram. Od kako znam za sebe volela sam modu, i sve što ima veze sa njom, ali ono što sam naročito volela je da stvarima dajem svoj pečat, da ih oblikujem po svom ukusu, da budu posebne i različite. I tako sam kreairala od malena, prvo za lutke i barbike, moje a i one iz komšiluka, bila je to baš stylish ekipa, a godinama unazad  za sebe i neke drage osobe. A danas pozivam sve vas da se pridružite ovom modnom putovanju, i uživate. Prvi red je još uvek slobodan! :