Emma Roberts



Photos: variou sites

These days everybody talk about her style, so i deacided to explore what is so intrasting about her. These are my favorite looks, and i must say she's so lovely, isn't she?

Primetila sam da se poseldnjih dana dosta priča i komentariše o njenom stilu, na primer o tome kako vešto nosi Nike patike u kombinaciji sa Chloe torbom...hm... i slično. Ja bih rekla da je njen šarm ono što je dopadljivo, a da su Chloe i Nike tu sasvim slučajno, no to nije tema današnjeg posta, ali me je svakako inspirisalo da malo istražim njen stil, i došla sam do sledećeg zaključka...
Njeen stil je savršena inspiracija za sve one koji su ovih dana u potrazi sa maturskom haljinom!!! Dakle, ovaj post je pre svega namenjen svima onima koji su u potrazi za maturskom haljinom, pa onima koji vole Emu, a zatim svima ostalima :)
Zašto? Kao prvo Ema je dvadesotogodišnjakinja, znači godine su približne, a kao drugo njen red carpet stil je sasvim primeren pomenutom događaju! Oduvek me je čudio i bunio taj pompezni kič koji omami maturantkinje, sateni, prektatke haljine, preduge haljine, čudan i na čudnim mestima postavljen štras, loše izvedena gola leđa, silikonske bretele prepletene preko ramena i leđa, pogrešne frizure, neprimerena šminka... Mogla bih do prekosutra da nabrajam svima nama dobro poznat repertoar. 
I zato izdvajam najlepše Emine kombinacije,  mladalačke a elegantne, efektne a bez preterivanja i kinđurenja, savršene i primerene jednom takvom događaju. Šta vi kažete?