Nude and leopard



Blouse: my creation
Jeans: Mango
Bag: Tally Weijl
Belt: vintage
Photographer: Djordje G.


Ne volim utorak i ne volim kišu, a ni oblake. Ne volim ni moje raspoloženje utorkom kada je kiša, a ni jesen mi nije mnogo draga kada skroz posivi i ugasi sunce. Za utorak imam rešenje. Dovoljno obaveza da ga ispune kako bi brže prošao, a za kišu nemam. Ali ona za mene ima svoj plan, uspori me do granica mogućeg, uspava me da poželim ceo dan da provedem ušuškama ispred ekrana uz neki lagan film ili "Prijatelje" i uz kafu koja nažalost baš tada kada najviše treba izgubi moć da razbudi. I onda u tom sukobu obaveza i moje pospanosti, proleti utorak, dan koji ne pripada nigde... (Nije ni početak, ni kraj, niti je sredina radne nedelje pa da znaš da si na pola, a vikend je još daleko)... a sada ga je ostalo još samo pola...
Slike su nastale juče, tik pre nego je vetar doneo jesen.