100!


Danas je mali jubilej na blgou, stoti post! A čini mi se kao da je nedavno napisan prvi :)
Valjda tako biva, kada uživaš u nečemu, ne primetiš da vreme prolazi... I tako smo polako stigli i do prve trocifrene brojke. A kako se ujendo bliži i kraj godine, pravi je trenutak za rezimiranje onoga što je za nama, za donošenje odluka i kreiranje novih planova. Ali i trnutak da se zahvalim svima vama koji ste uz mene od početka, i svima vama koji pratite i redovno svraćate na ove stranice. Bilo mi je pravo zadovoljstvo družiti se u ovom kreativnom virtuelnom svetu, čuti vaše mišljenje, imati priliku da razmenim ideje sa svima koji mislite isto ili različito od mene, upoznati ljude sa sličnim interesovanjima i pri tome se sjajno zabavljati.
Takođe se zahvaljujem i onima sa ove moje strane tastarure, bez kojih ovaj blog sigurno ne bi ovako izgledao. Mojoj mami koja je konačno ove godine pristala da sa mnom podeli tajne svog divnog zanata i koja svaku moju ideju pretvara u opiljivu stvarnost, i Đorđu, koji strpljivo beleži moje kombinacije i ne uvek tako uspešno poziranje :)
Kako bi sledećih sto postova bili bolji i interesantniji, volela bih da čujem šta vam se posebno dopalo na blogu i čega biste voleli da bude više, kao i svaki drugi predlog i sugestiju :)

A do sledećeg posta ostanite mi zaljubljeni, magični i stylish!!!