Spin around



Photos: Vanja S. and Darko D.
Dress and blazer: my creation, Shoes: no name (Jelovac), Clutch: no name


Nakon uzbudljivog dana usledio je još jedan ništa manje uzbudljiv. A ono što ga je učinilo dodatno interesantnim jeste mini fotografski duel. Moj brat Darko i kuma Vanja su dogovorili pravi fotografski okršaj, u kome su ukrstili svoje Nikone na moje veliko zadovoljstvo. Klik, klik, okreni se, gledaj mene, ne, ne mene, klik, klik, hajde ponovo okret, to, klik, klik, savršeno, i tako skoro sat vremena, a rezultat stotine i stotine fotografija. A haljina, začeta prvo kao ideja kada sam u radnji ugledala taj divan materijal sa našiveim cvetovima, a realizovana kada smo mama i ja pronašle odgovarajući materijal u potpuno istoj boji. Lepršava i nežna, savršeno je lelujala na vetru dok su Vanja i Darko pokušavali da nadmaše jedno drugo :)